2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego (naprawa, wymiana na nowy produkt, zwrot gotówki)
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
- w przypadku zwrotu gotówki - również numer konta i dane do przelewu
Formularz do pobrania (.pdf)
3. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar, po uprzednim kontakcie ze sprzedającym, wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań, należy odesłać na koszt Sprzedawcy.
4. Po uznaniu reklamacji oraz jeśli Kupujący życzy sobie naprawy lub wysłania nowego produktu, produkt taki odsyłany jest na koszt Sprzedawcy.
5. W przypadku zwrotu gotówki, po uznaniu reklamacji, kwota zostanie przelana na podane konto w ciągu 14 dni.
5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, bez wcześniejszego kontaktu i ustalenia tej kwestii!!!
O sklepie | Regulamin | Kontakt | Pomoc · Dostawa · Ciasteczka · Reklamacje · Zwroty · Polityka Prywatności | 1456623 |